Zwroty
• Sprzedawca będący osobą fizyczną nie jest zobowiązany do przyjmowania zwrotów używanych przedmiotów pochodzących z jego prywatnej kolekcji.
• W przypadku gdy Kupujący uważa, że otrzymany produkt nie jest zgodny z opisem, powinien niezwłocznie po jego otrzymaniu (nie później niż w ciągu dwóch dni) zgłosić jego niezgodność z opisem mailowo na adres sklep@luxurylove.pl wraz z uzasadnieniem dlaczego jego zdaniem produkt jest niezgodny z opisem.
Platforma Luxury Love rozpatrzy prośbę w ciągu 2 dni roboczych i prześle swoją decyzję mailowo.
W przypadku jeśli prośba zostanie rozpatrzona pozytywnie, Platforma Luxury Love poprosi o zwrot Produktu niezwłocznie, a maksymalnie w ciągu max. 2 dni roboczych. Produkt musi zostać zwrócony w takim samym stanie, w jakim został otrzymany: nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania oraz musi mieć przyczepione wszystkie metki i oznaczenia z jakimi został dostarczony.
Koszt produktu pomniejszony o koszty wysyłki zostanie zwrócony Kupującemu w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania produktu przez Platformę Luxury Love.
• Sprzedawcy prowadzący działalność gospodarczą są zobligowani do opublikowania własnej polityki zwrotów.
Reklamacje
Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji produktu.
Reklamację możesz złożyć:
• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@luxurylove.pl.
W opisie reklamacji podaj:
- jakiego produktu dotyczy reklamacja,
- nieprawidłowości związane z zakupionym produktem oraz datę i okoliczności ich wystąpienia,
- swoje dane kontaktowe.
Reklamowany produkt musi mieć przyczepione wszystkie metki i zabezpieczenia z jakimi został dostarczony.
Reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
Jeżeli do rozpatrzenia reklamacji będzie niezbędne dostarczenie reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przesłanie produktu na wskazany adres.