Zwroty

 

Polityka zwrotów w przypadku ofert wystawionych przez osoby trzecie 

 

• Sprzedawca nie jest zobowiązany do przyjmowania zwrotów używanych przedmiotów pochodzących z jego prywatnej kolekcji.

 

• W przypadku gdy przedmiot okaże się nieoryginalny lub niezgodny z opisem, Kupujący ma prawo do zwrotu produktu do Sprzedawcy w ciągu 2 dni roboczych pod warunkiem  zgłoszenia niezgodności produktu z opisem na adres sklep@luxurylove.pl niezwłocznie po otrzymaniu przesyłkiKupujący otrzyma zwrot pieniędzy po tym jak produkt zostanie dostarczony do Sprzedawcy. Produkt musi zostać zwrócony w takim samym stanie, w jakim został otrzymany: nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania oraz musi mieć przyczepione wszystkie metki i oznaczenia z jakimi został dostarczony. Zwrócony zostanie koszt produktu, nie zwracamy kosztów wysyłki. 

 

• Sprzedawcy prowadzący działalność gospodarczą są zobligowani do opublikowania własnej polityki zwrotów.

 

Reklamacje

 

Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji produktu.

 

 

Reklamację możesz złożyć:

 

• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@luxurylove.pl;

 

• pisemnie na adres Luxury Love Kamila Cierniak, ul. Wojska Polskiego 16a, 42-240 Rudniki.

 

W opisie reklamacji podaj:

 

- jakiego produktu dotyczy reklamacja,

 

- nieprawidłowości związane z zakupionym produktem oraz datę i okoliczności ich wystąpienia,

 

- swoje dane kontaktowe.

 

Reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.