1) Zarejestruj się tutaj i zgłoś przez formularz produkty, które chcesz sprzedać. Załącz kilka zdjęć Twoich przedmiotów. Jeśli przedmioty posiadają jakieś ślady użytkowania, postaraj się je pokazać na zdjęciach. W ciągu 24h skontaktujemy się z Tobą i przygotujemy wstępną wycenę Twoich przedmiotów.
2) Następnie wyślemy Ci na maila umowę komisową, którą podpisujemy minimum na 1 miesiąc. Spakuj swoje rzeczy, dołącz podpisaną umowę i wyślij do naszego butiku, który mieści się w CH Panorama przy Al. Wincentego Witosa 31/lok. 16 w Warszawie. Możesz również osobiście przywieźć do nas swoje rzeczy po wcześniejszym wyborze terminu przez link.
3) Po otrzymaniu Twoich przedmiotów, zweryfikujemy ich autentyczność i stan i wspólnie ustalimy cenę sprzedaży. Następnie Twoje przedmioty zostaną wprowadzone do sprzedaży w naszym sklepie internetowym oraz w butiku stacjonarnym.
4) Jak tylko Twój produkt się sprzeda, niezwłocznie poinformujemy Cię o tym. Płatność możesz odebrać po upływie 7 dni roboczych w formie przelewu na podany przez Ciebie numer konta lub osobiście w formie gotówki w naszym butiku w Warszawie.